don't release me from your spell.

Idag är det PA-teknik som gäller... Fett nice, och jag är för en gångs skull rätt utvilad, somnade vid 1, så någorlunda bra tid i alla fall.
Igår hade vi också PA, sen så hade jag, Fredrik, Jonas och Oscar vårt gig. Ett Jazzgig, så hängde på kåren mest hela dagen. Dock vet jag inte riktigt hur det lät eftersom jag och Fredrik var monitortekniker. Men det lät nog riktigt bra xD
Dock hade vi mycket problem med Pianot som rundade och var ostämt.
Idag så ska mamma opereras, så jag är jätteorolig för henne. Men det kommer gå bra!
HWAITING~~!<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Ja bilderna har funnits ute ^^ men inte låten!

Visste att de va daesung på videon men va inte 100% säker på at de va han som sjöng just då, samt kommer jag inte in på allkpop så de är inte så lätt at följa saker som händer, så går oftast efter kommentarerna på youtube när de kommer ut ngt nytt och de flesta skrev att de inte va daesung, vilken gjorde mig mera osäker XD

Men nu vet jag att de är han eftersom YGEX la upp videon ^^ (dock konstigt att bigbang och YG inte la upp den >_> då den är på koreanska och YGEX har hant om allt japanskt XD)

2011-12-07 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0