midnight sun.

Herregud vilken underbar röst han har. Ser verkligen fram emot deras nya låtar. F.Cuz har alltid varit en av mina favoritgrupper så jag är värsta happy xD
Märkte förut idag att min mobil inte alls fungerade som den skulle, kunde inte ringa eller ta emot samtal alls. Så gjorde systemåterställning. Så bättre koll på musik och sånt, men den musik jag verkligen vill ha  fanns på gamla datan, så är det nån som har Super Junior's Don't Don album så blir jag superglad ^^'
Om sisådär 2 timmar bär det av mot Luleå och flyget hem... Då börjar jullovet på riktigt, även fast det mest kommer att bestå av plugg. Men skönt att va hemma sisådär 15 dagar :D
Fortfarande den bästa och sötaste videon jag vet *pointing on video*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0