no clue.

Frågan är ju vad jag ska blogga om idag, händer liksom inte speciellt mycket här på landet och jag har oerhört svårt för att ta tag i plugget av nån anledning. Men det ska helt klart tas tag i. Ska förflytta datorn och mig själv till nåt ställe som stinker av offentlighet och noll internetuppkoppling. Får helt enkelt ta mig till norrtälje och ett fik eller nåt xD
Men anyways.
Lyssnat på Kim Jong Kook sen igår när jag äntligen kom ihåg att lyssna på en låt av honom. Måste medge att han sjunger underbart bra. Hade gillat honom mera om jag bara hört rösten och inte vetat vem han är xD
Han är ju arrogant som få, och aah, ni som vet, ni vet. Dock älskar jag honom på ett konstigt skruvat sätt.
One Man:
Don't Be Good To Me:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0