towards me.

Är nu äntligen hemma, med riktigt internet och en skön säng xD
Kollat på lite youtube-videos och sånt, för att stilla beroendet och hittade en intervju med Clazzi gjord av Simon och Martina. Och hans musik är ju fett nice faktiskt, inte riktigt min smak, men bra ändå. Och sen när jag ser Seulong tänker jag bara på min dröm jag hade i natt... drömde att jag va backstage på typ inkigayo med mina kompisar och fick en massa autografer på baksidan av telefonen (skalet). Jag var då den första som frågade Jinwoon i 2AM om autograf och fick typ massa kramar och han pratade med mig aslänge. Ingen annan ville liksom ha hans autograf förrän vi var tvugna att gå, och de tagit alla andra. Jag fick honom att känna sig speciell. Tänk om det var så i verkligheten *sigh*
Underbara man <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0