Träningsvärk

Har hängt tre dagar på Ski Sunne... Mysigt värre men också det värsta jag gjort i mitt liv, jag och skidor gillar liksom inte varandra, har förlorat ett ex antal hjärnceller, haft sönder ett par termobyxor och har fått världens träningsvärk i hela kroppen. Åkte i alla fall 2 av 3 dagar och jag dog inte, vilket förvånade mig litegrann. Men fick mina små panikutbrott i backen och gick ner efter lite mer än halva vägen. Men fick åka skoter och träffa Paolo Roberto (a)
Idag har jag som sagt haft extrem träningsvärk och noll lust att ställa mig på skidorna, så jag och Linnea satt i husvagnen och var sjukliga^^'
Nu är mamma, Sara och Josefin på The Ark konsert på nöjesfabriken och jag och farmor e här hemma och kollar på A Lot Like Love... Sett den typ 5 miljoner gånger, men är fortfarande lika bra.^^'

Bjuder på en bild på mamma och Linnea första dagen, och dom kommer döda mig för det här xD;



Sen får ni min favvolåt just nue;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0