Musiktips

Idag känner jag tydligen för att blogga mycket xD men tänkte tipsa om lite musik som jag känner att ni borde lyssna på.

Först tycker jag att ni ska lyssna på In Vaïn som la upp 4 låtar idag, riktigt bra.

Sen så vill jag ge er min typ "jag-känner-mig-depp-men-ändå-inte" - musik, eftersom Danny Rexons röst alltid får mig att må bra.  en spellista får ni av mig dåe... Kommer alltid älska gamla Crazy Lixx låtarna. Och bandet e ju klockrent i sig. Kan bara säga att Luke e som Lilla My i tofs, riktigt jävla underbart, Danny är extremt vacker och bra på fotboll (embarassing experience with that), Joey e bara allmänt skön, Vic e bäst, fast han e ju i HCSS nue. Andy e bara creepy xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0