Sry

Sorry för att jag inte har skrivit på ASLÄNGE.... vart på weird-hata-världen-humör så har typ undvikit sociala grejs. förutom FB.... Och eftersom jag vill ha nåt som får mig att vilja blogga i princip varje dag så ska jag börja göra challenges, samtidigt som jag även skriver vanliga inlägg... Och varför int börja en 10 dagars utmaning om.... wait for it... wait for it..


SUPER JUNIOR!!!!


1. A photo or montage or something that represents how and when you were pulled into the ELF fandom.
2. Your favorite 3 photos of Super Junior.
3. Your favorite 3 photos of your bias.
4. Favorite photo/s of your OTP.
5. Favorite concept so far. [TWINS to Perfection]
6. Favorite music video so far. [TWINS to Perfection]
7. Top 3 dance moves/choreography.
8. A photo of your favorite 2 hairstyles of your bias.
9. Favorite comeback stage.
10. Most memorable moment of Super Junior or any member

Gör ett nytt inlägg typ.... snart med första punkten... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0