Day 1: Your favourite k-pop guy group

Min favoritgrupp bestående av killar är ju som man kanske kan se på headern U-Kiss.
Varför då? Jo, för det första så var det en av de första grupperna jag fick reda på när jag börja lyssna på k-pop. Min kompis visa mig nämligen Man Man Hani. Jag gillade deras style och älskade verkligen låten. Ett bra första intryck liksom.
Sen så började jag kolla på Variety Shows med dom och fann dom hysteriskt roliga och de hade underbara personligheter.
En bonus på det var ju att dom såg riktigt bra ut också. I början var min bias Dongho, för han va gullig, sen blev det Eli, för att han var värsta manly.
Vid Shut Up började jag dock få upp ögonen för Kibum och blev helt förkrossad när han och Xander blev kickade.
Hade rätt svårt att acceptera det och hade ett litet hat mot Hoon och AJ för att dom tog deras plats.
Nu har jag dock accepterat dom och ser dom som en del av gruppen.
Nuvarande bias är Soohyun, men Kibum finns alltid där snäppet över, även fast han inte är med längre i gruppen.

Kommentarer
Postat av: Shinobu

Sv: Yey, va kul att du gillade den!~ ^3^



Kunde nästan gissa vilken som var din favorit Kpop guy group, kekekeke~ >u<



Även fast jag inte har varit en Kiss Me så länge, så blir jag så ledsen när jag ser de gamla Variety shows Xander & Kibum var med i~ T^T



U-Kiss skulle kunnat vara en grupp med 9 medlemmar, det hade varit helt underbart~ *><*

Och jag har äntligen börjat gilla AJ, det tog bara några månader... T__T

2012-04-22 @ 10:38:33
URL: http://cupcakeeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0