Day 2: Your favourite k-pop girl group

Hmm, det här var svårt.

Tjejgrupper och jag har något otalt xD De som känner mig vet detta, och vet även varför, men kan väl ta och förklara. Har sedan jag va liten haft öronproblem och har hållt på med dom mycket. På senare år har jag blivit känsligare och känsligare för diskanta toner. Dessa diskanta toner brukar oftast finnas i tjejröster och det har jag svårt för. Men om jag lyssnar flera gånger och vänjer mig så gillar jag faktiskt vissa låtar. Men har som sagt svårt för det och mina öron brukar skrika nej.

Men nu ska jag ju välja en favoritgrupp.... asså scheisse vad svårt, låt mig fundera ett tag.

Tvekar mellan f(x) å Miss A. Båda grupperna tilltalar mig.

Men det får bli Miss A. Varför?
Jo, deras låtar brukar fastna på min hjärna, danserna är awesome och dom är roliga.
Älskade när Min var med i Oh! My School, hon var sååååå klockren och tillsammans med Simon D var det hysteriskt kul. Sen tycker jag att Suzy är en riktigt bra skådespelare, gillade henne i alla fall i Dream High och hoppas hon kommer vara med i mer serier.
Sen är deras style mer min smak och dom har inte så gulliga ljusa röster. ATTITYD xD


(OMG TONY!!!!)


Kommentarer
Postat av: Shinobu

Sv: Ja, de verkar lyckliga, vilket gör mig glad~ ; U ;

Men jag kan inte sluta tänka nu hur awesome det skulle vara om de var med på "DORADORA" ~ xD



Och Miss A är superbra, förresten~ ^^

2012-04-23 @ 16:43:54
URL: http://cupcakeeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0