Day 4: Your ultimate k-pop girl bias

Det blir två delar av Challengen idag, eftersom jag inte gjorde igår.
Denna gång är det en tjejbias, sååååå mycket lättare, eftersom jag inte har så många biases inom tjejgrupper.
Har väl Min, Narsha, Ga-In, Amber & Dara som jag liksom dras till men inte så många fler än så. Ingenting jämfört med antalet killbiases.
Men nu är det ju ens ultimata tjejbias och hon är numera en soloartist. Lee Hyori är min ultimata bias av den anledningen att hon är klockren och har en attutyd som få inom k-pop har.
Dessutom har hon extremt bra låtar som har en tendens att fastna på hjärnan rätt hårt.
Att hon sedan brinner så extremt för något som djurs rättigheter är bara ett stort plus.

Kommentarer
Postat av: Eme-Lill

Okey!~ gör ok med handen och winkar

totally

2012-05-30 @ 17:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0