Day 5: Your favourite k-pop song from your favourite guy group

Asså, det här är ju också grymt svårt. Alla deras låtar är bra på olika sätt. Men om jag ska välja en låt som jag verkligen gillar och lyssnat på alldeles för många gånger så är det Talk To Me. Vet inte vad jag gillar så mycket med den och kommer väl aldrig kunna förklar det för någon, nånsin xD
Det är bara en såndär låt som är catchy och har en bra text. Dessutom så älskar jag deras äldsta låtar, just för att det var så de började. Synd dock att inte Kiseop va med då, men jag tror charmen från deras gamla låtar och videos ligger mycket i att dom inte lagt ner energi på dansen. Alla gör bort sig och danserna är grymt söta och roliga på samma gång xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0