östasiatiska.

Shit vad sämst jag e på att blogga här, har ju andra bloggen och sen tumblr, som ni ALDRIG kommer få adressen till xD
Den här bloggen kommer i tredje hand av nån anledning..
Anyways, idag så ska jag, Nadia samt hennes mor och lillasyster gå på östasiatiska museet. Har faktiskt aldrig varit där, men har alltid velat. Idag öppnar dom även en ny utställning så det kommer bli fett nice.
Efter så ska jag inhandla lite asiatiska grejer så jag klarar mig ett tag xD
Sen blir det hem å städa inför helgen.

Passar på att dela med mig av en vacker bild xD


Kommentarer
Postat av: HanneChan

Svar från HITT!-inlägget:

FÖRLÅÅÅÅT! Glömde helt bort att påminna om det! O.O

Det var verkligen... helt awesome dock, du får komma nästa gång! xD <3

2012-04-08 @ 01:40:33
URL: http://heartgoesboom.blogg.se/
Postat av: Shinobu

YEY!~ Du gillar U-Kiss och är från Sverige!!~ ^O^

Känner mig helt ensam om att gilla U-Kiss ibland, kekeke~ T^T



Om du har Twitter, så kan du väl följa UKISSSweden?~

Svensk fanbase för Kiss Me's~ ^^

(och så kan vi där kämpa för att de ska komma till Sverige någon dag...~ ><)



Sayonara~ (^^)/

2012-04-13 @ 20:30:07
URL: http://cupcakeeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0