remember the way I look at you.

Idag blir det inget challenge inlägg, för orkar inte tänka på vilken låt jag gillar mest med Miss A just nu. Jag är så inte van att göra saker på dagarna förutom att sitta vid datan. Jobbet gör mig sjukt trött, men trevligt är det så länge det finns något att göra xD
Anyways, ännu en anledning till att det inte blir challenge idag är att det kommit 3 stycken magnifikt bra musikvideos. Två är av mina två favorit killgrupper, U-Kiss och F.Cuz. Sen så har även B.A.P släppt sin och den är superbra den också. Det jobbigaste nu är att erkänna att U-Kiss MV var den som var minst intressant av dom. Men måste säga att jag älskar den också. Tror den kommer växa mer och mer i takt med att låten växer. Anyways, kolla på videosarna, njut och säg mig vem ni skulle vilja kidnappa och ha som sexslav kompis i varje grupp.
Själv så skulle jag inte säga nej om Soohyun, Jinon och Yongjae väntade på mig när jobbet slutade.
On to the awesomeness of sexy dances and tight pants... and some robotic alieny stuff xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0