removing the darkness.

YAAAAY!! I'm back here on this blog, for tonight xD
Vad har hänt sen sist?? Jo, jag har nu flyttat från Piteå helt och hållet och är i en process att få plats med allt i mitt rum igen xD
Bor här hos mamma till Tisdag sen är det att bo hos fader som gäller tills sommarn e slut. Med lite snabba besök till Roslagen för studenten och Uppcon.
Idag har jag träffat Linn och Emelie. Har inte träffat dom båda två samtidigt sen i typ oktober, så det kändes underbart skönt. En liten svart massa lämnade mitt bröst. Vi derpa lite, åt glass, kolla på drama och va oss själva. Vi brukar alltid va så himlans random, att sitta på golvet med dom är typ det roligaste som finns för vi e så konstiga tillsammans. Underbara är dom.
Kolla bara så fina och mysiga dom e xD rätt gamla bilder dock, men de enda jag just nu har tillgång till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0