by that sea.

Hmm... denna dagen började riktigt jävla dåligt. Mådde inte alls bra. Huvudvärk och illamående samt annat som tillhör extrem smärta i livmodern... Well, being a girl sucks big time.
Men den blev väl bättre efter ett tag, promenad i regnet med bra sällskap i hörlurarna.
Sen snack med bästaste Nea & John om diverse grejer. Saker jag inte går in på här, men jag kan inte uttrycka hur mycket dom betyder för mig. 
Sen nu har jag fixat klart min kalender, som borde fixats för 8 månader sen xD
Nu ligger jag på min säng och lyssnar på BigBang och skypar. Jag borde dock ta och skaffa ett liv utanför kpop och skype, men tror inte jag vill...
 
Nu säger jag godnatt med denna låt.

<3
 

Kommentarer
Postat av: sofia trinh

jag älskar den här låten, älskar TOPs hår

2012-09-13 @ 07:00:24
URL: http://allforone.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0