Day 10: A k-pop dance you'd like to learn

Som typ HELA världen vet så kan jag inte dansa för fem öre... eller, jo, har väl kunnat dansa förut, när jag var yngre. Men inte nu. 
Men om jag skulle träna upp mig och få tillbaka koordinationen jag hade innan så skulle den första dansen jag lärde mig troligtvis vara Supa Luv med Teen Top.. 
 
För att det är en av mina absoluta favoritlåtar/MVs inom kpop. Sen så är det rätt få som lärt sig den. Har nog aldrig sett någon dansa till den på karaokekvällar. Så det skulle vara mitt projekt, att kunna dansa till den när någon sjöng den på karaoken. Det skulle vara awesome ^^

Sååååå, denna dans alltså:
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanne

love dat dance <3
:D

2012-08-25 @ 20:41:33
URL: http://heartgoesboom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0