hey you.

Då var man ensam :(
Sen i onsdags har det varit full fart här i lägenheten, Linn och Hanne invaderade. Vi åt god middag, drack saft ur vinglas, bakade paj och kollade film. Mycket mycket mysig sleepover tycker jag. Sen så bestämde Hanne sig för att sova över en natt till här hos mig. Så igår blev det National Treasure, chokladpopcorn och videochatt.
Vi var väääääldigt trötta och flum, så förlåt xD
Idag kolla vi på den andra NT och sen blev det mer flum i videochatt.
Hanne fick då en urge att bada, så följde med henne hem till Blidö där vi badade i t-shirt och var weird.
Jag lämnade sedan henne och Charlie (hennes hund) kvar på Blidö och drog mot Norrtälje igen för att träffa Emelie.
Men när jag satte mig i bilen såg jag massa blont hår bakom Ems säte och det visade sig att Maria va där också.
Så dom hade smidit planer att överraska mig.
Blev cakepops och kaffe xD
Sen race till Willys innan dom stängde.

Nu är man ensam och har bara CNBLUE som sällskap.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0