nothing heavenly within my command.

Finns inte så värst mycket att säga om idag, har liksom inte hänt så himla mycket. Känns som att jag bara väntar på att få något att göra, plugga. Visst, jag kan ta mina kursböcker och lära mig allting i förväg, men känns tråkigt. Då kommer man ju bara sitta på lektionerna och veta allting redan, no point in that, right?

Men imorgon ska jag städa, lägga in kläderna i garderoben och vara lite produktiv. Sen kommer älskade Hanne och hälsar på igen. Hon är typ min rumskompis xD Med tanke på hur frekventa hennes besök är.
Att vara ensam i lägenheten är faktiskt extreeeeeemt deprimerande. 
Nu tror jag att jag ska ta och sova, eller i alla fall försöka, blir säkert något avsnitt av förhäxad innan jag somnar dock.

Jag delar med mig av detta och hoppas alla haft en trevlig dag.
 
Lizzy Pistol (Lestat of Sister) - Would You Love A Creature Like Me
 
så nu kommer alla ba:
WHAAAAT, NO KPOP??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0