cruel without need.

Christopher Lee har en sådär halvmysig röst.. Den är liksom sådär mörk och mysig.. Men ibland så tröttnar man på den. Mycket. Anyways.. Jag lyssnar på The Children of Hurin i ett främmande hus i Sollentuna.
Linn och Hanne sover däruppe och jag ligger här nere helt själv. Kan inte sova, alldeles för tidigt. Sååå varför inte blogga?

Julen har gått förbi. Den var okej. Inte helvetet och inte himmelriket. Mycket mat, nästan lite för mycket, sen massor av kaningosande ^^
Jag har svårt för julen och har ännu svårare för nyårsdagen. Vilket mina närmsta förstår. Men jag tror nyårsafton kommer att bli mysig. Ska till Linn å träffa mysigt folk. Mycket bra (y) sen blir det Sollentuna igen med Hanne ^^'
Stackars fiskar säger jag bara.. Dom kommer va ensamma mycket. Men tror dom överlever det..

Now to a picspam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0