carry me in your wings all the way home.

Sitter ännu en gång på ett plan på vägen hem... Det börjar bli något av en vana att sätta sig i taxin, sova en timme. Checka in, köpa en ramlösa och vänta på boarding.. Påstigning med risk för livsfara i och med isen som befinner sig mellan flygplatsen och flyget. Sen avisning och väntande på att faktiskt komma upp i luften. Att sedan ta fram datorn och sätta på musikvideosar, som orsakar blickar från alla håll. Det är en lugnande men på samma gång stressande process, som jag har en hatkärlek till... Men snart sitter jag i mammas bil med Mix Megapol i högtalarna och allt känns bara helt rätt.

Av nån anledning tror Youtube att jag är i Tyskland, så LOENENT- versionen är otillgänglig för mig just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0