come back.

Försöker att komma in i bloggrutinen igen, eller snarare någon slags rutin, även fast för få lektioner varje vecka gör det riktigt riktigt svårt.
Imorrn så ska jag försöka ta tag i allt på riktigt, ska prata med SYO:n och musikläraren för att reda ut lite grejer som jag känner att jag behöver lite hjälp med.
Men tror att jag ska ta och krama min älskade PiroPiro som nu har namnet Kibum (ansiktskudden heter Hyungjoon) och sova, för jag börjar bli lite smått trött nu.
Det är skönt att sova ut... ordentligt. Med nån slags normaltid återställd. Så lägger mig nu och går upp vid 8 eller 9 så dygnet blir rätt igen. Sen försöka strukturera upp grejer så att de blir gjorda ordentligt, bland annat göra någon slags planering till uppsatsen och mina andra uppgifter.
Jag tar och säger godnatt med dessa videos:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0