grooves and needles.

Jag har nu vart en sväng upp till skolan och snackat med Dan om min och Eriks uppsats. Vi ska skära ner på forskningsområdet och skriva lite mera bakgrundsinfo innan vi får börja på riktigt. Så det lär väl bli så att jag sätter mig med "The Compact Disc Handbook" och plogar mig igenom den under dagen.
Men när jag va uppe i skolan så fick jag en såndär pling om att jag taggats i en bild och märkte då att bilderna från meet-upen är uppe ^^'
Så glo på dom här.
Sen så vill jag dela med mig av en musikvideo/låt som jag ALDRIG skulle kunnat tänka mig gilla, Men som jag faktiskt gillar xD
Tror gruppen heter PASSPO... men e inte alls säker xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0