heartbreak.

Att bli påmind överallt om denna dag. Denna dag som inte har någon annan mening än smärta och ensamhet för mig. Jag kan inte säga till en kille att jag älskar honom, jag kan inte ge små fåniga presenter. Jag kan bara stänga in mig själv i min egen värld och glömma denna dag.
Men även fast jag inte anser att denna dag har någon mening så vill jag uttrycka min kärlek för min familj och mina vänner. Jag skulle inte kunna vara kvar här utan er. Ni har vart med i mitt liv länge och några av er en kortare tid. Men jag hoppas att ni förstår hur mycket ni betyder, oavsett vilka ni är och var ni befinner er.
Jag ska inte låta dagens traditioner sänka mig.

Pour les justes les yeux du Seigneur, des cœurs brisés le Seigneur est proche.



Min älskades bild har släppts också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0