insanity.

Shit vad dåligt uppdaterat det blev förra veckan xD Jag tror jag e typ sämst på att göra saker regelbndet ^^
Anyways, jag och gänget har gjort en ny podcast att njuta av, om man nu njuter av K-Pop snack, inte alla som gör lix.
Annars vet jag inte om det hänt så himla mycket sen sist jag skrev. Hade en intressant ljudtekniklektion och världens segaste helg. Känt mig lite halvnere och dränkt mina sorger i bröd och bananer.... inte så värst bra kanske men blir lätt så när jag e ensam och inte har nåe för mig.
Om en halvtimme så ska jag dra upp till skolan för en 3-timmars lektion. Men innan dess blir det musikvideos ^^'

Kommentarer
Postat av: Linnéa - HAPPiTOKKi

Hej!



Skitkul med podcast! Ska lyssna på en gång! :D

2012-02-13 @ 21:39:44
URL: http://happitokki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0