projects.

Yo! Yo! Yo!!
Igår och idag var väldigt produtiva och sköna på någt sätt iochmed det.
Igår var jag först ner till Kyrkan och gick på en gudstjänst, vilket var väldigt skönt och givande. Jag blev lugn och på lite bättre humör. Sen när jag kom hem så började jag att städa lite i lägenheten och möblerade om lite smått.
Hann även skapa en blogg tillsammans med mitt gäng från podcasten, satt länge och trixade med den, men den är nu uppe och redo för användning.
LÄÄÄNK
Idag blev det skolan och vetandets grund, vilket var grymt tråkigt, så fixade en facebooksida till bloggen och så. Sen så hade jag och Oscar N labb i K1 och det var faktiskt riktigt nice och lärorikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0