punch in, punch out.

Halva lektionen idag var inställd, min frustration var rätt hög när jag insåg att jag gått till skolan i onödan så var med på andra gruppens genomgång istället för min egen. Så slapp gå hem direkt efter att jag kommit dit xD
Vi hade rätt kul, vi experimenterade med rullbandsinspelaren och sånt. xD
Sen så har jag fixat lite smågrejer till imorrn. Nu blir det att packa ihop mina grejer och sen är det bara att vänta på att klockan blir 18.00 så jag kan dra ut till taxin.
Under dagen hade jag på mig mina cirkellinser, kan ba säga att jag kände mig lite creepy i dom, vilket ni kanske förstår om ni ser bilden jag tog i morse.
Typ värsta alien xD

Kommentarer
Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

snyggt :D

2012-02-08 @ 20:49:24
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0