waiting.

Jag måste få säga att vänta på saker e riktigt tråkigt i min mening... Flyget är 10 minuter försenat vilket gör att jag måste vänta längre än jag redan gjort... Men med internet och kaffe så funkar det mesta. Är i alla fall på väg till GBG och syrrans place. För imorrn blir det GBG Horse Show hela dagen med mamma, på söndag ska jag och Nea göra GBG osäkert. Sen resterande dar blir väl randomness antar jag. Nåra som bor i GBG?
Anyways, ser verkligen framemot imorrn, för jag har inte känt lukten av häst på över ett år. Jag gillar den lukten och har lite småabstinens.
Well nu ska jag sluta skriva och lyssna på de små asiatiska tanterna bredvid. xD Dom e jättegulliga ;D
Denna låt är tillägnad Nadia och Boris som är lite depp idag, kom ihåg att ni är som en andra familj till mig. <3<3
Baby Don't Cry - Daesung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0