chaos.

Åhh gud, det e så himla kul att kolla statistik på bloggen... som fan heller.. 4 besökare!!! nu får ni ta och skärpa er
-.-
Men kan ju i och för sig bero på faktumet att jag bara bloggar kpop xD
Men om man tänker efter så är det ju bara hälften kpop ju. Andra hälften allmän klagan över skola och liv... ^^'
Anyways, fick lite plugg gjort och fått lite kpop diggat. Eller aah, kpop äger ju att plugga till så kanske mycket kpop om jag ska vara ärlig.
Men jag behöver en klassisk konsert att gå på, i Piteå. Nån som har tips?
Försöker ju beta av skiten som jag plogat framför mig ett tag nu. Så behöver den där konserten, typ nyss.
Alla studietips är välkomna, och andra tips också såklart.
Men har väl inte så mycket att säga, on to the video of the day, except Teen Tops xD
Chaos, riktigt nyskapande grupp eller vad man ska säga, väldigt starka röster, manliga som tusan, blev lite rädd först faktiskt. Gillar det mycket. Samma agency som Piggy Dolls vilket förklarar mycket av stilen på sången, Piggy Dolls stil var också POWER!! Sen hade dom ju bra budskap också... tills dom föll för SNSD-stilen och började gå på diet, deras charm var ju att dom var större och inte brydde sig.
Kommer ni ihåg??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0