closer and closer.

Eventet börjar närma sig nu, tänk att det bara är lite över en vecka kvar innan man får träffa minst 100 kpopfans från hela Sverige. Det märks på Nadia att det är nära nu i alla fall, hon är verkligen jättestressad. Men det kommer gå alldeles perfekt, det slår jag vad om.
För mer information klicka HÄR!!! Där finns all information...
Kom och tänka på hur mycket jag kommer ta med mig till eventet; kamera, dator, en Zoom, affischer att sätta upp, smink, plattång.... MASSOR helt enkelt xD Och troligtvis min värme-PiroPiro, så jag håller mig varm på bussresorna.. för bussar e av nån anledning kalla som satan...
Heldag i Stockholm med fangirls och fanboys kräver mycket utrustning och troligtvis tålamod också.xD
Jag är PSYCHED!! Kommer va askul att hålla i lekarna och se alla ha askul hela dagen!
Nu till en ny låt, med nya gruppen B.A.P (Best Absolute Perfect) som jag kallar för RIS, eftersom Bap på koreanska e ris.
Först var jag skeptisk men nu sitter den fast, dock så är jag lite rädd för att få migränanfall av videon xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0