cyopta~.

~För det första så har jag kommit fram att jag har en seriös personlighetsplitt xD
Om man kollar runt i min lägenhet och sen i min data, på filer och webbhistorik så är det helt annorlunda, de som känner mig väl förstår vad jag menar^^'
Anyways. Kollar alldeles för mycket på Family Outing, så har fått den här låten på hjärnan, för att de sjunger den lite då och då xD
Hmm, annars så längtar jag tills nästa gång man har pengar, har haft ögonen på HnB Company och deras PiroPiro grejer ända sen den första lanserades och tänkte inhandla lite där ifrån. För att hålla mig på superbra humör och för att hålla mig själv varm i kylan här i norr...
Kolla bara hur underbart gulligt. xD
Sen skadar det ju inte att Kibum designar dom ^^' My lovely oppa~~!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0