god bless everyone on earth.

Idag var det tenta, gick la sådär. Lite blackout på vissa saker och vissa saker var bara helt okänt för mig. Men det blir ju så ibland. Borde kunna klara den i alla fall, om jag får poäng på alla frågor jag svara på.
På fredag är sista tentan, instrumentkunskap. Ba att nöta in allt om alla sorters instrument, som tur var är det bara 35 sidor att lära in, en baggis om man jämför med akustikboken. -.-'
Har kopplat av med första delen av Supershow 3 och Kim Jong Kook's ljuva stämma. I och med Supershow så blir det alltid så att jag lyssnar på 3rdwave efteråt, eftersom Siwon alltid sjunger en av deras låtar. På SS3 sjöng han Looking For The Day, och den finns visserligen med honom, men jag föredrar Brian Joo's version xD
Snart kommer deras Live-skiva att dämpa ner i min brevlåda!! Jag älskar 3rdwave's musik, helt underbar, men kanske inget för ateister eftersom alla låtar är religösa. Kan man dock uppskatta musiken ändå så rekommenderar jag dom. Dom sjunger på engelska, så borde ju inte va problem språkmässigt i alla fall.
Anyways, nu tillbaka till pluggningen av instrument.
Looking For The Day - 3rdwave
Thank You - Kim Jong Kook
May God Bless You <3<3


Min autograf från Xander <3 (skannern är ju inte världsbäst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0