it's war.

Mina älskade MBLAQ har kommit tillbaka med en ny koreansk MV!!! (för jag räknar inte jullåtar) Den är riktigt jävla bra och har för mig att jag la upp låten förut, men e lite osäker xD
Den påminner mer om deras äldre låtar, fast nyare. Den är MBLAQ i alla fall, jag var ju inte så stort fan av Mona Lisa, så föredrar den här mycket mera, dock tycker jag alltid att det är lika konstigt att Seungho inte har huvudrollen EVER!! Han gick ju ändå skådespelarutbildning på sin skola.. nåt litet jag stör mig på lite då och då -.-
Och hur awesome är det inte med mindcontrolled bullets???!! Å Mir har blivit "stor" eller, han har deffinitivt blivit betydligt manligare. ^^'
Sen har en ?ny? tjejgrupp, eller jag har aldrig hört dom i alla fall, kommit med en låt som är för mig förvånande bra, då jag brukar hålla mig ifrån tjejer som sjunger xD
Så finns det några liknande låtar med andra tjejband så är jag helt och hållet öppen för förslag.

Kommentarer
Postat av: » Mia «

sv: Sorry för sent svar :P är inte helt säkert om jag vill vara med i k-pop podcast.

2012-01-10 @ 15:17:21
URL: http://milkandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0