list of unimportantness.

Årets tv-serie:

- Hmm, kollar ju inte på "normala" tv-serier men vilket k-drama har varit årets då? Hmm... Dream High. Sen har ju Running Man och Oh! My School ägt, synd att Oh! My School las ner dock. Och Sesame Player får man ju inte glömma xD

Årets fest:

- Fester är det ju få av, så har väl ingen åsikt här ^^'

Årets stilikoner:

- Stilikoner har jag inte heller några, har den stil jag känner för (^_^)

Årets stilar:

- Bekvämt som in i bomben xD

Årets pryl:

- Får väl ta och säga iPhonen här, den har ju hängt med några månader u och är min trofasta tjänare

Årets plagg:

- Min stickade gråa tröja och den röda skjortan som nu är ALLDELES för stor -.-

Årets accessoar:

- Telefon, älskar ju skal, så byter efter humör å så.

Årets ha-begär:

- SKIVOR!! Jag vill bara beställa massor från Yesasia. Men man har ju inte riktigt råd dåra.

Årets stad:

- Får lov att säga Piteå här, den "nya" staden i mitt liv.

Årets bok:

- För att vara helt ärlig har jag knappt läst nått under 2011

Årets panik:

- ALLT

Årets sajt:

- Allkpop och Youtube xD

Årets film:

- 71: Into The Fire och HPDHp2 <3

Bästa parfymen:

- Bodyshops "Unlimited"

Bästa shoppingen:

- Den som görs på nätet så klart xD Den man absolut inte har råd med för fem öre.

Bästa resa:

- Ba vart inom Sverige och till Frankrike, så får väl ta och säga resan till Taizé. Men måste medge att trippen till Uppcon, de få milen och trippen till Närcon var rätt awesome också xD

Bästa uttrycket:

- BEN!!! *thumbs up*

Årets artist:

- Teen Top, Infinite, Big Bang, Super Junior, U-Kiss... behöver jag fortsätta nå mera?

Årets låt:

- Supa Luv - Teen Top tätt följd av Oh Mom - T.O.P. och Knock Out - GD & TOP (även fast de kom 2010)

Fem saker som förgyllde mitt 2011:

- Hmm... Vännerna, Familjen, Musiken... Öhm... aaah, 3 saker iaf xD

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0