nerdfighter.

Hmm. hejsan xD
Har inte skrivit idag, eller... skrev inget igår kanske man borde säga... petitesser.. ^^'
Vad hände igår då? Sov för länge om halv 11 räknas som länge. Gjorde den dumma saken att sätta mig vid youtube och vlogbrothers *facedesk* vilket resulterade i ett x antal timmar bortkastade från min dyrbara pluggtid -.- STUPID ME!!!
Och sen snackade jag, John och Sandra på skype... ännu ett dumt beslut som även var awesome på samma gång.
Sen blev det dags att börja läsa PA- boken inför tisdag. Kan bara säga att det är sjukt tråkigt att läsa om livegrejer som man lär sig bättre i verkligheten genom praktiskt arbete...
Och nu ska jag sova, även fast jag bestämde att jag skulle sova för över en timme sen...
Tack alla som lyssnade på podcasten och som hittade hit iochmed den. Kommer uppdatera efter tentorna med en ny, förhoppningsvis med mer innehåll av "intressant-för-omvärlden" - innehåll. Kommentera gärna ämnen jag och mina gäster kan prata om och såklart MUSIKTIPS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0