praying for you.

Idag har det vart första lektionen i Ljudteknik 2 och har numera tillgång till K1 xD
Dock ska jag nog inte röra något därinne förrän vi gått igenom allt.
Sen igår hade vi vetandets grund, inte världens intressantaste kurs men verkar ändå rätt viktig i framtiden.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ta och skriva idag, har väl inte vart så mycket intressant här, mer än dom lektionerna. Dock var det skönt att koma tillbaka till skolan på riktigt, med lektioner och sånt. Fått skratta med klassen, så nu mår jag lite bättre.
Dock så vet jag att det är folk som sörjer därute just nu. Finns många, som jag ber för varje dag, men idag vill jag mest be för Junsu (2PM) och hans familj, då dom mist fadern.
Ber för er i sorg <3
I Will Be There - 3rd Wave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0