stockholmska.

Okej, nu är det så att jag har startat en podcast, för min egen skull men också för alla kpop fans skull. Den är ju såklart på svenska och det är mitt första försök till att göra podcasts. Så inte perfekt men det var kul att göra om än lite weird att prata med sin dator och sen lyssna på det om och om igen för att redigera ^^'
Och har Stockholmsk dialekt vilket min kära syster så snällt påpekade.
Ska försöka få andra att medverka i den och ni får gärna påverka innehållet genom att kommentera och ge tips. Musikförslag tar jag också gärna emot, eftersom jag har mina personliga favoriter, vilka kanske inte är allas favoriter xD
Sen så kollade jag på Thåström-dokumentären på SVT2 vilket var underbart, dock inte lika som att se honom IRL.
Länkar när de lagt upp den på SVTplay
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0