the sky is white but the clouds are black.

Sista inlägget för dagen, och tänkte passa på att rekommendera 2 stycken koreanska filmer, som släpptes under senaste åren, som setts idag, eftersom jag såg Mr. Idol när klockan slagit 12 redan.
Första filmen, som jag såg med Nadia är Mr.Idol som handlar om en kille som blir med i en gammal idolgrupp efter en gammal tragedi i den. Den följer hans och gruppens utveckling. Den är faktiskt riktigt bra tycker jag och även Nadia. Dock hade vi svårt att förstå exakt allt som hände eftersom vi inte hade subs när vi såg den.
Men jag rekommenderar den stark ändå.
Sen nu, precis innan det här inlägget skrivs så såg jag, Nadia, John och Boris på Midnight FM, vilket är raka motsatsen till Mr.Idol. Det är en thriller som handlar om en radiopratare och en av hennes stalkers. Den är rätt makaber ibland och är väl inget för den som inte klarar lite blod. Storyn tycker jag var bra och den var riktigt bra gjord i allmänhet. Dock rådde det delade meningar om den när vi kollade xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0