my world goes binguel binguel.

Hmm... Jag vaknade alldeles för sent idag, så min vilja att vara produktiv har varit nonexistent. Men ikväll/natt har jag inget annat större val än att göra något. Ska nämligen stå i baren från 23.00 till 02.00 och städning på det xD
Just nu så känns det som att jag åker tunnelbana eller båt. Det är en mysko känsla som kommer ibland, och har ingen aning om vad det beror på. Ba det inte e nåe som får mig att må åt helvete senare ikväll.
Kommer ihåg när jag fick så i London... 2008 måste det vart, kändes som att marken liksom rörde på sig hela tiden.
Jag ba hoppas att det slutar snart.
Kör lite B1A4 och hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0