really are like that.

YO! 
Vet inte varför det var så positivt då jag har jävligt ont i huvet.. men aah. E glad ändå. FÖR MIN AEGI E HÄR!! Och hon har vart här sen i måndags. Vi har ätit alldeles för mycket chips och godis, kollat på några filmer, och vart på stan.
 
Igår efter skolan så gick jag för att träffa folket på FMK. Min kpopblogg. Vi gick till Koreana för att äta mat.. mycket god mat dessutom. Sen så gick vi som får dricka till Nivå 22 och tog en cider, för att vi kunde såklart. Det var skönt att träffa Berit och Mathilde igen. Samt att äntligen få se Victor (stavning?) in real life. Mycket mycket trevligt ^^'

Ikväll ska det bli Fried Rice, om mitt huvud ger sig dåra. 
 
Dagens låt:
Kim Jong Kook's Men Are All Like That. 
SHSJSHDNVJFLDB HAN ÄR SÅ BRA!! 
KOOKIE <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0