even if my self disappear.

F.Cuz firar 1000 dagar sen debut idag. Dom la upp en video för att säga förlåt, tack och älskar er. Det är en sammanställninga av olika inspelningar och framträdanden. På slutet säger fans grattis. 

Jag tycker den här videon var en bra start på min dag. 
 
Snart ska jag dra mig till skolan och ha språklektionerna. Vi får väl se hur det kommer gå xD
Men troligtvis kommer det gå amazingly. 
Sen ska jag möta Hanne på stan och gå på Norrtäljemarknaden. Som jag i och för sig ska på imorrn också, fast i Rimbo och med Emelie. Kommer bli alldeles för mycket marknad alltså. Men det ska bli kul.. Får la se om det regnar som det alltid brukar göra på våra marknader... 


Men idag tror jag att det mest blir japanskt på schemat. Känner inte riktigt för Kpop idag. Eller har väl inte känt för kpop på några veckor, inte som jag brukade. 
Men det kommer tillbaka snart igen, behöver bara ha en liten jrock period först. Så idag får ni Alice Nine ^^'
Hatar att japanska bolag inte lägger upp HD versioner på yt dock -.-

Kommentarer
Postat av: Hanna

därför finns google... + bilder att ladda ner med HD xD men ja irriterande att nästan inga jrock videor på YT finns i HD ><

2012-10-04 @ 00:48:20
URL: http://hanna001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0