hwaiting?

Hmm... dagen började med 45 minuter i simhallen. Gick awesome första 500 metrarna, sen bara flockades alla gamla gubbar dit. Så, kunde inte längre hålla min superbt bra HA DUL HA DUL takt, var tvungen att vänta var tredje minut så att jag kom före dom och kunde simma i min takt igen. Men aah, det blev 1150 meter i alla fall. 
Sen gick jag till café hörnan och försökte plugga lite. Relokalierade mig sen till biblioteket. Men samtidigt som jag skulle plugga så släpptes förköpsbiljetterna till Big Bang i London. Och det distraherade mig, speciellt då skiten vägrade samarbeta med mig... 
Så mitt plugghumör försvann helt och jag drog hem. youtubeade lite och sen så gick jag återigen in och kollade biljetterna. Denna gången funkade det och jag äger nu en biljett till konserten (Y)
Ska gå med Elin och det kommer bli DAEBAK!!! Även fast vi kommer få köa hela dagen i vinterkyla.
Men kommer ju få se dessa män up close. xD
 
 
 
 
 
Now back to feeling all nervous inför tentan imorrn... Men jag litar på mina instinkter och min logik, som jag gjort hela mitt liv. Bara failat 2 prov i hela mitt liv.. inom Elektronik och Musikkunskap.. men det var förståeligt.. 
Får plugga det sista på bussen imorrn, eller aah. Bara fräscha upp minnet lixom. Sen när jag väl e framme ska jag stänga in mig i min egen värld så jag inte kan lyssna på vad andra säger. För då blir jag förvirrad... 
 
HWAITING!!!??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0