like crazy.

Jag vaknade 05.30 idag. Allt gick fel, spillde te på bordet, tappade saker och hade smällande huvudvärk.
Men jag satte mig på bussen till skolan 07.13 och sov. Kom till institutionen och det var låst. Ser en klasskamrat som sitter på en bänk bredvid en staty på han Confucius.
Vi sitter där ett tag och undrar var fan alla e, det är ju liksom en tenta. Sen runt halv messar jag och frågar folk i klassen när tentan är. Det visar sig att den är klockan 13. Så vi försöker hitta läraren för att få tentan tidigare. Men han är inte där alls.
Efter ett tag kom en till i klassen som också följt originalschemat.
Vi kände att det var onödigt att åka hem så vi satt 3 timmar på Stallet, ett café.
Sen gjorde vi tentan som tog ca en timme.
Jag åkte mot Rimbo och träffade 2 fellow konfaledare, och vi diskuterade hut det va nu i konfan. Vi klagade lite och skrattade mycket.
Mötte Emelie och vi blev hennes brors slavar för ett tag. Hämtade dataskärmar å shit.
Vi åt god mat, fikade, traskade runt i Rimbo och såg på Prometheus.. Stavade säkert fel men whatevs. Den är creepy!!!
När jag kom hem dog jag nästan på väg över vägen. UNGDOMAR NUFÖRTIDEN!!! GALNA OCH LIVSFARLIGA!!!

Now I shallst sleeeeeep~~!
dålig dag gick till bra till livsfara (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0