tired.

 Så, idag blev det också upp tidigt för att vara jag. Ska försöka få någonting gjort idag. Först AF och något rekryteringsgrej till Holmen. Vet inte om det riktigt är något jobb jag vill ha men, får väl gå dit i alla fall. Sen så ska jag plugga ett tag, köpa simkort och dra hem igen. För här hemma kallar tvättkorgen på mig. *sigh*
Jaja, dags att börja göra sig klar för dagen och dra sig mot stan. Men får peppa lite med Girl's Day. För att Oscar den jäveln länkade den iår och jag har den på huvudet och har haft hela natten. 
Egentligen too cute for me, men kan inte motstå deras randomnessiga charm.

Kommentarer
Postat av: Hanne

fmadsnkkkhhh älskar den där låten :D

2012-10-05 @ 11:53:56
URL: http://heartgoesboom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0