voice.

Idag har jag äventyrat med Em. Vi åkte massa bil, först till Rimbo och sen till Uppsala för att besöka Ikea.
Köpte tyg och lakan. Mycket bra grejer att ha liksom. Sen blev det tillbaks till Rimbo där vi fixade Linns present och gick en promenad i kylan. Lilla Em skakade typ som ett asplöv, men vi traskade på i alla fall. 

Har väl inte så mycket mer att dela med mig av... hmm... Men Hanne e här och ska kidnappa min säng för natten. Själv får man sova på golvet.. för jag måste vart korean i mitt förra liv och klarar av att sova där...
 

Kommentarer
Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

jaa men det gjorde vi ju idag :)
fast donken haha <3

2012-10-10 @ 20:56:17
URL: http://typiisktmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0