catch it.

Första dagen i skolan började med att jag på något mystiskt sätt inte hörde ETT ENDA alarm. Hade typ 15 alarm mellan 05.30 och 06.00.
Men jag vaknade 08.40, fail som jag är.
Så det var bara att slänga sig i duschen, dra på sig kläder och springa till bussen.
Kom till SU vid 10.20, ba sådär 1h 20min försent. Men det var tydligen lugnt för läraren eftersom jag redan var registrerad på kursen.
Men kom upp till klassrummet och det var smockfullt. Jag och en kille som också kom försent stod där i 45 min och fattade seriöst inte vad läraren snackade om. Men nästa lektion var bättre, fick i alla fall en plats.. Dock så suger vår hangul-lärare. Han kan inte uttala simplaste orden.. Typ annyeonghaseyo..
Men men.. Överlevde typ.

Sista lektionen var grym! Bra lärare, bra sällskap och alla lät som valrossar..
Vi gick nämligen igenom vokaler, och då blir det lätt så xD

Nu ligger jag i syrrans gamla rum medan Jin kollar på någon stream. Är hundvakt till imorgon kväll nån gång..

Peace out~!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0