i saw that.

Då har man levt ett tag i gamingvärlden. Har Act 4-2 från Ninja Gaiden OST på hjärnan konstant och ibland ser jag bossfighter när jag blundar.

Men idag blev det andra grejer på kvällen.
Jag, Jin och Hanne drog in till Stockholm för att se INORAN på KGB Bar.
Hade aldrig hört varken honom eller hans gamla band Luna Sea. Men jag må säga att jag gillar det jag såg och hörde. Synd bara att det var en så pass liten lokal han spelade i.
Sen har jag haft Teardrops In The Rain på repeat sen vi lämnade Norrtälje bakom oss.. Hmm :/

Om 4 timmar drar jag mot Gävle för att träffa ett gäng underbara människor och får in mer kpop i min hjärna igen. Mer än bara Big Bang och 2NE1 det vill säga.
Såååå ÄVENTYR!! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0