only you can hear me.

Nu har det blivit tomt och tyst här i lägenheten. 
Det är visserligen skönt att få vara ensam, men jag hatar det på samma gång. Så får börja va med massa vänner hela tiden.
Ensamhet gör så att jag tröstäter eller inte äter alls, vilket inte är ett dugg bra. 
 
Meeen idag är det okej, har ätit god mat, fått lite sömn och sett en bra film. EXTREMT bra film, som jag tycker att alla borde se... 

Calling You/Kimi ni shika kikoenai heter den och handlar om en tjej och en kille som har "mentalsamtal" med varandra. Jag vill inte avslöja storyn så tycker ni ska kolla in den ^^'





 
 
Sen vill jag även dela med mig av en låt som Oscar länka mig xD


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0