sound the bugle.

Idag blev det häng med min underbara wifeu. Vi kollade på den bästa filmen jag vet, Spirit: Hästen från vildmarken. Den VHS:en är fan sönderspelad, så ljudet laggar sönder ibland. Men mysigt var det. Sen gick vi och käka onödigt dyr och onyttig mat på Vickningen som i princip blivit "vårat" ställe. Vi tog vår mat och satte oss på en trottoarkant där vägen var avstängd för trafik, mellan statoil och min lägenhet. Så vi satt där ett bra tag, åt, snackade och lyssnade på musik.
 
 
Och gissa vilka? CNBLUE såklart!
 
Tänk att det är mindre än en vecka kvar innan jag får se CNBLUE. Det har vart en dröm för mig sen 2010. Det var första gruppen jag hörde tillsammans med FT Island. Men CNBLUE har alltid varit mer betydelsefulla i mina ögon, och har allid rört mitt hjärta. Dom har fått mig att gråta, skratta och har varit med mig genom glädje och sorg/depressioner. Det kommer bli så himla underbart att vara i samma rum och andas samma luft som dessa 4 män, som gjort så mycket utan att veta om det.
 
<3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0