stop girl.

Nu e jag påväg till min sista lektion för denna vecka. Idag är det Koreas ekonomi som står på schemat. Vi får väl se hur intressant det är. På morgonen/förmiddagen så körde jag U-Kiss nya låt Stop Girl typ 10 ggr på raken.
Kan säga att det gick från besvikelse till amazement. Den är faktiskt riktigt bra och fastnar i hjärnan.
Så den kommer väl spelas hela kvällen sen också.
När jag kommer hem från skolan ska jag å Hanne handla och sen baka bullar.. För senare kommer Em å Maria så ska vi ha bullkalas. För jag fyller ju år imorrn xD
Här kör vi inte fest utan bullkalas. Mycket mysigt tycker jag.
Sen bara att packa och tagga Londonresan som påbörjas imorgon.
Spännande! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0