it started with a goddamn kiss.

Så, idag är det pluggdag. Skiter i skolan och försöker fokusera på att få in lite mer information i min hjärna. Har fortfarande massor av instuderingsfrågor och emellan varje tar jag 10 minuters dramapaus. Tycker att det funkar bra eftersom jag får kolla på lite av mitt favoritdrama efter varje fråga. Mycket bra i min mening. 
 
Anyways, dramat jag kollar på är Itazura na Kiss - Love in Tokyo som är en ny version av Itazura na Kiss som släpptes typ 1996, baserat på en manga, som jag också läst. Har helt ärligt sett alla versioner av det här dramat, och tycker nästan den här nyaste är bäst. Den gamla är... så gammal och den taiwanesiska är för lång. Koreanska är helt okej, men man kan tröttna på den. 
 
Min favorit karaktär i hela serien är Kinnosuke Ikezawa som är något av en rebell/village-idiot. Han brukar göras till någon slags rockabilly/gangster-karaktär and I like it~~
 
De olika versionerna av honom (skådespelarna):

Aoki Shinsuke - jap.ver.1                               
 
Jiro Wang - taiw.ver
 
 Lee Taesung - kor.ver                                         
 
Yamada Yuki - jap.ver.2
 
 



 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska se den så fort jag sett färdigt They kiss again xD
Haha ska se den bara för Yamada Yuki ♥

2013-08-04 @ 23:26:33
URL: http://hanna001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0